Pisząc treści na strony produktów i strony poświęcone Twojej firmie, możesz wykorzystać te strony aby pozycjonowanie sklepu w Google było jeszcze lepsze. Innymi słowy, możesz wykorzystać strony w swoim sklepie, aby pokazać klientom, czym zajmuje się Twoja firma oraz jakie produkty i usługi oferujesz. Strony te można również wykorzystać do pozycjonowania w stosunku do konkurencji. Na przykład, jeśli sprzedajesz zabawki, możesz zamieścić informacje o zabawkach, które sprzedajesz, ale możesz też napisać akapit lub dwa o zabawkach sprzedawanych przez Twoją konkurencję. Nawet jeśli nie masz strony, która jest bezpośrednio skierowana przeciwko stronie konkurencji, możesz wykorzystać swoje strony wewnętrzne, aby pozycjonować się w stosunku do tej konkurencji.
Dodaj bogate meta-dane do strony sklepu
Chociaż ta część optymalizacji pod kątem wyszukiwarek lokalnych nie jest już tak ważna jak kiedyś, posiadanie bogatych meta danych na stronie sklepu może pomóc Ci w osiągnięciu wyższych pozycji na stronach wyszukiwania Google. Co to są bogate metadane?
- Bogate metadane to informacje o produkcie lub usłudze, które Google uzna za ważne dla klientów, aby mogli się o nich dowiedzieć bez konieczności odwiedzania sklepu.
- Bogate metadane mogą być stosowane dla wszystkich rodzajów produktów i mogą pomóc w uzyskaniu wyższych pozycji na stronach wyszukiwania Google.
Na przykład, jeśli sprzedajesz sprzęt sportowy, możesz dodać wymiary swoich produktów na stronach produktów i zamieścić tam takie informacje, jak kolor, materiał i wymiary. Jest to uważane za bogate metadane i może pomóc w uzyskaniu wyższych pozycji na stronach wyszukiwania Google. Słowa reklamowe są niezwykle użytecznym sposobem pozycjonowania Twojego sklepu na stronach wyszukiwania Google. Jeśli jeszcze nie używasz tej funkcji do promowania swojego biznesu, tracisz ogromną szansę, która może pomóc w zwiększeniu sprzedaży i pozycjonowaniu sklepu w Google. Słowa kluczowe to bezpłatna funkcja, która umożliwia tworzenie krótkich reklam wyświetlanych osobom, które szukają produktów i usług podobnych do tych, które sprzedajesz.
Sklep widoczny to sklep który prosperuje
Dobre pozycjonowanie sklepu w wyszukiwarce Google może być bardzo pomocne w rozwoju sklepu, ale jest to też coś, w czym trzeba być proaktywnym. Jeśli nie podejmiesz żadnych działań, aby dobrze wypozycjonować swój sklep w Google, możesz spodziewać się znacznego spadku sprzedaży. Ludzie używają Google do wyszukiwania produktów i usług częściej niż kiedykolwiek wcześniej, a jeśli nie wykorzystasz tego i nie spróbujesz poprawić swojej pozycji na stronach wyszukiwania, stracisz ogromną szansę na zwiększenie sprzedaży. Co więcej, jeśli nie będziesz dobrze pozycjonowany na stronach wyszukiwania Google, możesz odnotować znaczny spadek sprzedaży. Kiedy ludzie szukają produktów lub usług, często szukają zaufanych sprzedawców i firm, które działają zgodnie z prawem. Jeśli nie podejmiesz żadnych działań, aby dobrze wypozycjonować się na stronach wyszukiwania Google, stracisz wielu klientów.
- Materiał partnera